Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Aug 1, 2011

packaging babies


well, this photo uploaded by mr.charan a.k.a wingman ! See, sangat happening packaging class kan? Sangat awesome ! Lecturer ada gaya, tu lah orang kata. kalau dia tak ambik tahu pun student dia tak datang, tapi berkesannya kelas tu, Meletop datang, pecah pintu dewan kuliah tu ! Well, history dah pun. Sweet history actually.

Semua mula teringat, berlari dengan beg galas kononnya aku paling lewat. Sampai saja, wahh! Aku tetap pegang janji, tepati masa nok ! ada aku , pintu dengan dewan yang gelap. See,Jangan berani choba janji dengan mak pukul 9 datang pukul 9:05 minet. mak tumbuk tersembam nok !

Heee~~
Ramdhan dah mula, pertama dah habis. Seronok sangat. Sampai bazar tadi yaaa, ramainya manusia. Tapi nasib baik mak tinggi jugak. Hahahaha, semangat mencelah dalam ribuan orang. Tapi sempat beli air honeydew, as usual . Setiap tahun itu ja air aku minum. walaupun lansung tak manis, macam tak ada susu ja pak cik tu, support punya pasal, minum sampai berbunyi. wahahaha. pelahap tak cakap ! Apa pun, Esok kita pergi lagi. Yay !!!

P/s: mak tak bangun sahur pagi tadi nok ! Macam mana nak berubah ni~~~ kita cuba esok pulak !

No comments:

Post a Comment