Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Jul 31, 2011

Sad

Aku bukan orang yang tak boleh terima teguran. tegur secara berhemah, secara luas pandangan, rendahkan suara, bagi tahu secara detail A-Z apa baiknya, apa lemahnya. Apa kurangnya apa akibatnya, memang! Manusia macam aku ni memang tahan maki, tapi secara dalamnya, kenal aku, tahu aku. Orang mungkin tak akan faham macam mana rasanya, tapi mungkin juga kamu faham.

Biar apa buruk aku, tegur depan, tegur diam. Antara aku dan kamu. Jangan jaja satu malaya aku buruk laku walaupun ceritanya memang benar. Bagi aku, cukup elok jika teguran itu, dia ambil dan dia sedut untuk berubah. Bukan untuk di jaja segala buruknya.

Peluang dia, bagilah.

Aku mahu peluang. bukan jaja sana sini. terima kasih, sakit hati lagi.

No comments:

Post a Comment