Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Apr 7, 2011

Mana




Orang kita memang begitu , selalu suka nak merampas apa orang lain punya. Kalau rasa dah lama dengan diri duduk atas satu bangku, majukan diri tu sikit. jangan sampai mati pun masih nak duduk satu tahap yang sama.

Sudahnya, bila dah tak tahu nak buat apa, orang lain punya seni yang jadi mangsa. Karma memang lah karma. Tapi hati sakit, rasa tertindas macam mana? Nak booo padan muka pun tak padan. Yang lemah tak kan terbantu kalau yang sepatutnya bagi dana tak pandai nak buat apa-apa, senang kata aku bodohlah dia.

Lagi 2 3 orang yang hidup macam tu, mati jawapan nya. Lama-lama air dalam sawah habis kering sebab tak pandai nak buat saliran. Buat-buat pandai lah lagi ! Yang memang tahu selok -belok, dah kena tindas. Maju sangat ke macam tu?

Ada nama, ada segala, tapi otak mana?





Orang mana?

No comments:

Post a Comment