Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Dec 13, 2010

Sampai hati

Ni baju abang faci yang ngorat saya dulu.

Hah . Geram tahap dodol . Penat saja aku menggosok baju kurung ala artis, meriah sana sini. Terkebil-kebil mata tampal labuci 6 peket semalam .Bangun awal pagi pula tu . Sampai saja depan muka pintu kelas, oke silap. Aku patah balik. Beli kuih kat seberang jalan. Makan sampai kenyang . Lepas tu mereka kata, kelas kensel ya semua !

Omaigod ! Omaigod !

Apa lagi, aku pun balik. Tidur. Petang pula, aku pakai balik baju tadi. Sampai saja depan muka pintu kelas, lagi aku patah balik sekali lagi. Pergi kedai runcit cina tu, beli milo kotak satu. Sedut-sedut sampai abis. Lagi sekali mereka kata, kelas kensel ya semua.

hoh-maigod !

Asyik aku saja sampai kelas , kelas mesti kensel.

hoh-maigod-maigod !

P/s : abang faci dah pergi china =(

No comments:

Post a Comment