Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Nov 12, 2010

CAKAP BAGAI RIBUT, TAK BERASAS PULAK TU

"dah blog pun namenye cik oii.. tak payah la nak berkias-kias lagi. satu dunia pun dah tau. eh! malaslah nak layan orang yang ada masalah mental ni. from now on, stay away from us. back off. thanx."

aku memang point dekat kau jugak sekarang ni.

kau baca ni terang-terang. bukak mata kau luas-luas.

1.BAnyak lagi blog lain kau boleh baca selain blog aku ni. tapi kena blog ni jugak yang kau nak interested ? Boleh jawab ?

2. OMG !!! aku tatau apa yang kau maksud kan sekarang ni. Tolong lah Ya Allah manusia ni dah gila. Tuduh aku bukan-bukan. Jangan pakaitudung lah kalau hati tu dah busuk sangat kak oi. Jangan nak lindung sangat.Aku tak mengata apa-apa dekat mana-mana post aku pun sebelum ni yang ada kena mengena dengan siapa-siapa yang kau kenal ok. So aku tak berapa nak faham lah kenapa kau nak terasa yang aku pointed dekat DIA ! mungkin kau yang terasa sebab tiba-tiba kau nak terasa.

Kau kan meroyan.

3. Owh ! Aku ke sakit mental? Bukan kau yang terhegeh-hegeh menuduh aku bukan-bukan dan kata aku pulak yang mental.

hai cik adik, nak serang orang biar berasas. kalau tak cukup bukti dan piala kat rumah jangan nak menyerang orang sesuka hati .nampak bodoh di situ kan?

sekarang kau lari menyepi dari facebook kau? kalau berani kenapa hilang? berdepan la kak.

and
4.aku tak pernah kacau siapa2 termasuk kau. and FYI, kau yang add aku kat fb. ada masalah disitu kalau kau nak tuduh aku stalker? Sama lah jugak dengan kau kan?

jugak nampak bodoh di situ.


Kenapalah aku nak kacau dia, sekarang ni aku pula yang pening dengan pertanyaan kau tu.

No comments:

Post a Comment