Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Oct 24, 2011

cuti

well, ni advantage bila jadi teacher, sekolah cuti, so do I! and drag sampai jadi sangat bosan even I got so many certificates need to complete , tapi bila rasa macam sangat senang tu yang kerja tangguh-tangguh tu. And ....

Actualy I'm not happy. Orang suka guna aku bila mereka susah, never noe how to appreciate me. Selalu susah ingat aku, selalu senang sebaliknya. I dont even care pun but bile buruk aku yang jarang-jarang dilihat tu nyatanya sampai ke hati yang tak berapa nak wangi tu, macam tulah, telinga rasa sakit. hati rasa pedih.

Tapi ape aku ajar diri aku sendiri: HE create me with pure heart, mereka tak ada itu.

Senyum bila susah, senyum bila senang.
Bersyukur bila susah, bersyukur juga bila senang.

kita main makeover.
settle !

No comments:

Post a Comment