Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Sep 7, 2011

one step getting closer

hari ni macam romantic sikit gayanya. hehehe . tapi tak pa, aku control. kalau tak nanti mau ada yang tercacak semua bulu roma, wahahahaha.

ok first, aku belajar untuk hargai orang yang terlalu amat sayang dekat aku. Well, kadang kita tak nampak dengan mata kasar, tapi bagi peluang pada mata hati. pasti........

lupakan segala yang maksud aku, bakal mengundang berjuta bencana, buang jauh-jauh. hilangkan terus macam harta karun yang tak pernah manusia jumpa sampai sekarang. bila terlewat, menyesal pun..faham2 lah!

the best chapter i learned. Biar our partner tak kesah how we looks like, but untuk berjuta kepentingan yang mungkin timbul, cantik2 selalu, slim-slim selalu. ehem*** tak boleh tulis banyak-banyak, budak bawah umur banyak jalan dekat sini. Hahahaha


aku berjaya kot, hehehe!

p/s: cikgu cikgu

No comments:

Post a Comment