Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Aug 4, 2011

Sweet friday morning

Hye ! Alaaa, macam mana ni. Aku tak minat bidang tu nak kerja. Tapi aku tak tahu kenapa peluang kali ni besar untuk aku. Should I give my best try? Kalau dapat tapi boleh ke aku kerja tu?

Tapi bila fikirkan, orang kata tak baik tolak rezeki rasa macam, OMG ! aku selalu tolak rezeki. Hurm. Maknanya aku patut cuba? Sangat patut cuba ke percaturan aku yang silap, Haih nak fikir perkara macam ni memang ambil banyak tenaga. Hahahaha ! Ok jangan tegang sangat.

Apa salahnya bekorban. Untuk dia. Dekat dengan dia, Allah, Rahmati aku !

I will give my best shot ! rahmati aku. Amin~

Apa kena mengena dengan gambar ni?


: serabut
: banyak sangat fikir
: Macam nak makan orang masing-masing
: perfect !

No comments:

Post a Comment