Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Aug 4, 2011

Hai, merenyam sangat !


Owh merenyam sangat eyh asyik main mesej hantar hantar dekat handphone. Dah berbuih mulut kata bukan orang yang kau sebok cari, kau nak gatal juga kan. Ok find! Dengan terhegeh-hegeh aku hantar mesej, awak kacau lagi saya report polis. Setel ! Padan muka kau!

Berani buat, kalau berani buat maknanya berani tanggung. Dari melingkup sebab menggatal , apa pun tak dapat. nak sangat nanti aku garukan, pakai pisau bilah! Mintak maaf okay! Bukan hobi aku gatal-gatal macam tu! ( huh! mak serius ni tau ! )

Masalah sekarang: siapa nak garukan aku, aku gatal nak makan ice-cream ni. Pecah diet macam ni, hahahaha. ni gambar dah pecah la ni. Rambut macam orang gila, motif black and white memang tercapai! Bubaiiiii~~~

No comments:

Post a Comment