Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Aug 9, 2011

A great day with them

Firstly, i sangat speechless, it was so very long long time tak shopping after habis degree ni. See, duit pinjaman tak ada, kerja pulak belum. Normal la kan. So i decided to start my own business, here and now, i dah sampai 6 batch da. Alhamdulillah.

First, I tak decide pun nak pergi shopping semata nak puaskan nafsu, haha sebab rasanya hobi buang duit ni lama dah mengkuburkan dirinya. hehe. Then, mula-mula gatal mata nak tengok satu shirt kan, tiba-tiba, jeng jeng, ternampak satu simple shirt with turquoise color, can u guys imagine how sawan i am? Hahaha. Rm 17.70 je pun, kenapa kah aku kemut sangat nak beli, then i just grab it. Bila terasa sangat murah terasa pula nak grab another one, teringatkan my sweet white singlet dah totally dekat heaven rasanya, kita grab lah lagi satu dik, adik aku pun ikut kan. Dia kata ambik la. Aku pun grab, jeng plus RM 29.90. Worth it sangat rasanya.

Puas hati dah ni. Jom lah kita balik. On the way nak turun escalator je pun ni, nah kau:

pink sandal . *kecing kecing* sound menunjukkan my money keluar lagi. lepastu sis mintak belanja satu, just grab it lah dik. Haaa, masa tu lah nak shopping sakan.

Tukar mall pulak, masuk levi's store, tak tengok je lah, grab lagi. Macam anak menteri gaya nye. Nasib baik dah nak berbuka, mari kita pergi berbuka mak dan adik, duit dah banyak habis ni. Tu la, aku selalu cakap mak aku, mak, kalau tak ada apa, kita jangan keluar, kalau kita keluar, duit kita pun keluuuaaarrr !!!

see, betul kata aku !
Habis diet aku, apa pun we having a very great time together !

p/s: Mak punya pesanan aku ngap sampai habis, balik naik timbang tara, fuh, lega ! Hahahaha~
sedap betul tom yang kung itu .tak sia-sia ikut pesan mak.


No comments:

Post a Comment