Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Jul 6, 2011

Sweet Dreams


Mula-mula macam selalu sangat nak mimpi indah untuk perkara tu. Contohnya lah kan, dapat duit banyak-banyak sampai rasa gembira boleh beli rumah idaman bagai. Tapi yang menjadikan kita tu tahu sejauh mana kita ni berusaha. kalau lagi banyak kita usaha, lagi nampaklah hasilnya. Yang pasti jangan nak putus asa.

Macam aku, terima kasih pasa DIA sebab sikit-sikit dah nampak apa aku usahakan. Nasib aku mungkin jauh lebih baik dari sesetengah yang ada, walaupun baru sikit, tapi itu dah cukup bagi aku satu peluang yang lebih besar untuk aku mula belajar berlari.

P/s: Paul walker ni kalau nak bukan dalam mimpi, boleh? Hahaha


Well, ingat dia tak sudi ke nak tangkap gambar dengan aku. Hush, hensem gila ! Lebur hati mak!!

No comments:

Post a Comment