Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Jul 24, 2011

Sleepyhead

Hai, selamat pagi ! Huh liatnya nak bangun pagi tadi. Mula semalam memang dah pasang niat nak tidur awal pun, tapi tengok ada cerita BEAUTY AND THE BEAST. Siot je, aku suka betul cerita buku kanak-kanak ni. dah tua bangka pun nak melayan lagi. Bagi lah cinderella pun, suka juga. hahaha. Harry porter pun suka juga, tapi kadang-kadang busan. Boleh? Baca buku lagi best, dah tayang tu rasa kurang menyental siket.

Lepas tu yang kelakarnya aku rasa aku punya takut nak tengok muka beast tu kot. Haha sampia pejam-pejam mata. Yaaaa memang beast. Mak pula dah membuta, tinggal aku sorang dengan lampu semua dah padam. Kah kah kah. Si cantik tu pula, Ya Rabbi, Lawa gila. Sekali aku tengok pun dah tau ni lah si beauty ni. Mabeless~~ superbbbb !!!


Cantik kan ? Kalau si jahat tu hensem jugak. Dah nama hero nya beast takkan nak hensem awal cerita kan. Haha tapi bagi la yang hensem lagi, brad pitt ke, paul walkerke. hahahaha tak habisss.

Punya tengok punya tengok sekali sampai pukul berapa da aku tidur. Tu yang pagi tadi liat gila nak bangun tu, mak memekak. Padan muka.

Mata tak buka sambil jalan pegi bilik air, nasib tak pijak ubat nyamuk. Hahaha nanti nyamuk gelak dekat aku. OK selamat pagi semua . Baru pukul 8.30.
boboi ~~

No comments:

Post a Comment