Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Jul 22, 2011

Saturday morning

Saturday morning, Yeah rasa susah sangat nak bangun dari tempat tidur kan? Tapi bila dah jadi perempuan ni perangai tu dah mula kena jaga bila masa umur kita dah tua tak tua sangat. Haha macam aku lah, kalau dulu memang aku pasanag niat pun , time macam ni lah nak bangun lewat nak jadi konon macam anak bujang. Tapi tu dulu, masa mengelamun kosong dah lama habis dah.

Kalau tak buat sekarang takkan nak buat lepas kawen. Rasa-rasa boleh berubah kalau dah mula sebati? Hehehehe. Eyh kalau tanya I mesti la nak jadi sweet momah yang my kids sayang gile. Sweet tak angan-angan I. Nak jadi momah yang very understanding, sangat sangat sweet (lagi) and yang most important, ada boleh kata banyak masa dengan mereka. hahahaha. Dah macam ada baby dalam perut pulak.

Sambung balik, kesimpulannya teruds la eyh, sebab rasanaya kalau aku sambung ni mau 3 pages baru habis. Mual pulak mengkome nak bace. So, mahu berperilaku baik, kena ubah sendiri. Mahu disayangi, kena sedar dan selalu perbaiki diri. Eyh? Rasa-rasa macam cakap mengikut naluri dah ni. Macam terlalu jujur. Hahahahaha. Ok Bai!

Lagi lama lagi banyak rahsia aku yang tak boleh blah curah-c
urah. Last sekali, GOOD MORNING~ Baru pukul 9.


Lovely morning. dreaming~

2 comments: