Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Jul 26, 2011

Ramadhan .... kita puasa


Burger Bob AU 5, aku sukaaaa lepak sini.
Burger dia sedap.

tarikh lihat anak bulan dah heboh ni. Agak-agak dapat la aku nak join ramadhan pertama tahun ni. Hahaha. Lagi bagus kalau aku dapat puasa terus sebulan kali ni. Hurm nyamannya kalau tak payah fikir nak ganti. Susahkan kalau kena ganti-ganti ni, iman tu lemah gila. Bila bangun pagi bau nasi lemak, On diet pun terhegeh nak buka puasa, entah apa motif pun ntah. nampak megi lagi la rasanya maut. Belum nampak Mcd, asam laksa. Oi, kenapa ke aku ni cakap makanan je dari tadi. Hahaha.....Belum puasa lagi nyah oi.

hurm, selalunya banyak masa puasa aku habiskan dekat hostel. berbuka dengan kawan-kawan. Pergi bazar sama-sama, kirim pun sama-sama. Berbuka sama-sama. Rindu sangat bila dah habis belajar. Tengok gelagat kawan-kawan rasa, seeerrrroooonnoookkk ! Kalau dekat rumah laaagggii seronok. Kan dah kata tadi, rindu. Betul.

Selalunya muka aku la paling payah nak jumpa waktu sahur. Hahah memang tak senonoh anak dara ni kan, siap bangun tengah hari. Puasa aku tahan nafsu dari puasa batal dari terpacak matahari.hahahaha.. Tapi tu dulu, kan aku dah berubah. Maknanya tahun ni aku nak bangun masak sahur lah ye. Wahhh~~ hebat nyah. Cair hati mak mertua macam ni, tak kebulur anak dia. Hahahaha....Tak pe tak pe jangan risau, aku gemuk-gemukkan lagi ada la. Hebat you i bangun pukul 4 pagi masak apa saja you nak. Hahahaha. Dasat lah.

P/s: apik. teman curi gambo . jangan marah ye. bagitau mak nyah nanti. Mak nyah suka anisss. Gila berani stetmen.waaaa~~~ ~~~
lagi sokongan: burger bob sodap !---->untung minah ni makan banyak tak gemuk

No comments:

Post a Comment