Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Jul 11, 2011

Kepala otak kau

Eyh sakit pulak hati aku eyh. Dah berani buat berani tanggung la. Batak apa tak pernah dengar sekali pun. Buat macam-macam tanggung macam-macam jugakla. Banyak lagi kot cari lain. Aku ni tak adalah nak bias atau berpihak pada sape2. Lantak kau lah nak kata aku bodoh pon tapi bagi aku ada lagi cara terbaik nak atasi perkara tu. Kalau dah mentality tak setinggi mana. Last-last jadi macam orang bodoh buat satu benda sia-sia. Kebaikan haprak tak dapat. Sudah lagi susah susah susah sampai hidup macam dalam neraka berlipat kali ganda timpa. padan muka kau saja tak apa. Padan muka semua orang lain macam mana. Aku sembelih kau, baru gengster macam tu la. Hesh susah kan orang lain yang tak amek port langsung.

EEEEE. GERAM

Aku bunuh boleh

No comments:

Post a Comment