Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Jun 19, 2011

So What ?

Aku tak tahu kau macam mana, tapi untuk aku. berkawan biar beribu. Dengar pepatah pun aku tak adalah memilih kawan sangat jenisnya. Biarpun kaki judi. , mabuk minum todi, pencuri atau yang memang dari usia lahirnya sudah belajar hisap dadah. Semua boleh aku jadikan kawan. Tapi jangan ikut caranya yang mana aku rasa tak perlu di ikut.

Yalah, semua ada baiknya semua ada buruknya. Tapi aku paling benci dan akan duduk jauh-jauh dengan si kaki botol menghasut aku ikut macam dia. Kimek betol. sejuta kali mencarut aku tetap tak kan puas. Kalau faham tolakan tak apa lah, ni esok nya ajak lagi, ajak lagi lagi dan lagi.

Itu contohnya lah ! =)

Ada juga yang aku dah sumpah seranah pun. macam orang tu. Si bodoh dunggu.

Kalau aku nak dah lama aku buat, tak payah hari-hari nak registerkan aku. Mahu berkawan buat cara mahu. Sekali benci , buruk padah.

No comments:

Post a Comment