Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Jun 1, 2011

kiss me KILL me


Bukan semua boleh senang-senang
cerita dekat internet



Kalau semua perasan, kecoh satu malaya dengan kes si ADINDA EVANS. Ryte ? Hurm angguk geleng jugak lah aku bila tau hal budak ni. Mengutuk dalam hati tu ada juga, biasa la dah mencari pasal kan, aku bagi habuannya bagi pihak aku.

Tapi kali kedua aku fikir pasal masalah budak ni, kurang kasih sayang gamaknya. Lagi satu saham tak berapa nak tinggi, itu pasalanya yang jadi gatal miang semacam. Kesian kan? Untuk budak yang memang sebaya atau umur-umur macam dia, tengah panas la tuh.

Tapi mana la parents dia kan, macam tak tahu menahu langsung pasal benda macam ni. pelik jugak la. Tayah cakap panjang la eyh. Dik, jangan lah berperangai macam pelacur macam ni eyh, Tak baik tau, tak kisah la kalau tak heran dengan seronok neraka tu, tapi karma tetap ada. Okay, kalau tak jauh mana pun otak adik tu mampu fikir tak apa, aku faham. Tapi at least fikir pasal karma.

Kalau tak faham lagi, aku pun tak tau nak kata apa. Mintak Allah ampun lah dosa kau ye dik.

No comments:

Post a Comment