Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Jun 9, 2011

Final Year Project

Gatal nak buat blur-blur nama.

Rasa sangat seronok ! Dah habis degree sehabisnya, kalau tak rasa macam sangat terbeban dengan perkara paling besar dalam hayat degree. Presentation FYP. Semua, macam aku juga mimpi ngeri. Terima kasih Ain bagi aku print banyak sangat. Terima kasih Mr. Wingman sebab telah masukkan saya dalam syurga dunia ni. Kalau sampai ke bahagian satu lagi, alamatnya masak - semasak-masaknya ! Hahah.

So aku dah mula sebati dan suka 9.6.11 . I love 69 . present untuk fyp date + id matrix no.
Che an kata, buat muka belagak, kiut apa no 69 tu. Owh aku malu, sebab aku wanita. Haha. Tapi sekarang nak belagak-belagak kiut, boleh?

Back to FYP, rasa sangat berbaloi and thanks untuk semua yang banyak bagi sokongan. Termasuk yang ada dekat belog ni. Thanx so much guys. I LOVE YOU. Sekarang, kami hanya alumni. Good bye Unimap good bye Perlis. Sayonara ! Jumpa lagi dan...

...jangan jatuh hati pada yang lain. =P

No comments:

Post a Comment