Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

May 25, 2011

HBTY Angah !


Sejak peristiwa 13 may tu, rasa mual nak log in blog dah. Hilang habis semua rasa seronok, tempat nak luah rasa. Tak tahulah, rasanya semua orang menggigil macam aku jugak nak loig in pada hari yang sama tu kan ? Actually guys, aku baru habis degree =).

Seronok tu banyak sangat ! Tapi takut lagi banyak sangat ! Nak sambung belajar, berkobar-kobar tapi nak bayar yuran pakai apa. Nak cari kerja tu lah menjadi masalahnya. Aku tak minat langsung nak buang masa banyak dekat dalam kilang. macam mana ni.

Dalam masa takut tu, sempat lagi bergembira. Mestilah, nanti kalau asyik murung boleh jatuh sakit terus. Sape susah ?

No comments:

Post a Comment