Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Mar 24, 2011

Pantai Indah


Tak kisah la nak gi mane pun, ko mesti aku nak ajak. Dah name BFF ! Jangan jeles ye .

Buat intro ni sajalah gambarnye, hesh. ha yang tengah tu eton , my BFF ! yang hujung sebelah kiri tu dah jadi mak cik kesayangan aku ! Garang tapi baik hati. Tak buat salah tak dak makna dia nak garang . Hehehe . Okay je kan ucu kan ? Poyo betul dorang ni .




Ini dengan si comel angah yan, comel kan comel kan . hehehe

Sibuk je yang baju hijau tu, tu sape? tu anak yang baju biru. Kesayangan si baju hijau tau dak ? Haha terpaksa lah aku jadi mak tiri, tapi somel ape. hehehe . Lebih-lebih pulak makan cekelat yang mak cik belang tu .

p/s: sejak bile belog aku jadi macam comel-comel macam ni, gasaklah, aku punye belog ! Ikut suka aku lah !
Ada lagi dalam album

No comments:

Post a Comment