Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Feb 17, 2011

Yesterday , "SmileY BaggY GiveawaY"


Sila klik gambar kalau nak tahu lebih


Kalau nak kait rambutan, kena pakai galah lah. Hai lah awak, kenapa awak tayang-tayangkan saya beg merah yang cantik tu, mahu meleleh air liur tengok nye. Agak-agak boleh dapat tak? Sampai sakit gusi bengkak-bengkak menatap. Mana nak cari . Kalau ada pun tak free. Mari ikut aku join benda ni. Mana tahu , orang kata tuah ayam nampak di kaki. Tuah kita, siapa tahu?

Kalau lalu nak pergi jalan-jalan pakai 3 jalur wayar sampai belog dia tu , jenguk-jenguk lagi apa yang ada. =)

Sebenarnya ni adalah give away yang fy anjur. Klik lah gambar kalau nak tau. Menarik ! Anyway, thanx sebab invite ok ?

P/s: Sekali sekala kena merepek macam ni, nak menang punya pasal. Nak yang merah tu , peliss.

( Tag: Syazu, Ciel, Camel and E-ton)
(Fb: annesrezamey )





5 comments:

  1. tenkiu sebab join..tp ada 1 syarat lg xlengkap..makse sure u letak banner GA dekat sidebar ye..nnt komen fy balik tau.. =)

    ReplyDelete
  2. macam mane eyh. huhu dah agak dah. macam mana macam mana

    ReplyDelete
  3. sorry..xpasan awk ada tnye..tp da tau da kn mcmne nk buat..tenkiu ye...da layak da join..wish u the best of luck.. =)

    ReplyDelete
  4. tenkiu so much. hehe cepat cep[at saya pergi tengok orang lain punya, apa maksud awak tu. then saya dah faham

    ReplyDelete
  5. wehhhh beg dia sgt menarik!
    haha..nti ak joen..
    tq for tag :)

    ReplyDelete