Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Jan 8, 2011

PMS

You really know what is it. Bukan nak mengarut bercerita pasal hal yang remeh tu pun, nak mengungkit pasal segala macam karenah diri-sendiri mungkin sedikit terbahasa dekat sini. Meluat lagi menyampah tengok muka buku bila bertambah hari. PMS tak ganggu kau, kau yang beria ganggu aku.

Musuh-musuh dalam lumpur takkan jadi intan berlian bersinar-sinar, itu tak mungkin. Aku bukanlah manusia yang jenis senang nak membenci orang. Tapi kalau dah terasa yang aku dah membenci tu, aku rasa tinggi juga sebabnya. Tepuk dada, tanya kenapa.

Hal kau, hal kau. Hal aku jangan kau mahu masuk segala tangan kaki nak ambil tahu. Aku tak suka. Sama macam kau yang seorang tu, kau dah jadi musuh aku no. 1 ! Kau mesti suka kan?

No comments:

Post a Comment