Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Dec 8, 2010

Typical human lah dodol

Huihh, baru balik kelas. Belajar all this all that bla,bla,bla. Punya susah. Tiba-tiba terfikir, macam manalah nanti nak sambung master kan ? tapi aku boleh ! Aku mesti sambung master . Aku nak belajar Tinggi lagi Tinggi lagi oke. Kau sakit hati ? Hahaha . So what ? Tapi oke apa kalau kau sakit hati , mari blajar Tinggi-Tinggi sekali dengan aku . Peluang ada mana-mana. Nak tak nak saja .

Sekarang ni aku tak kisah apa mulut longkang macam spisis manusia sama dengan kau nak kata kan, sebab kalau kau tak dengar cerita dia hanya dengar cerita aku semata, aku rasa kau boleh nilai tahap "kepandaian" kau tu diaras berapa pada asalnya . Aku juga manusia, punya rasa marah , boleh nak control. Tapi melampau kalau selalu bagi muka . Betul ?

Sekali sekala mahu juga aku fak kan saja. Betul ? Ini tak betul .

Kalau kau nak kata kau sopan, F pun kau tak kan tulis. Lagikan pula kau nak ganti Fuck dengan F**k? Apa motif ? Sama kan ? Tidak bersopan dimana-mana bahagian . Kau setuju ? Pc kah lappy kah, takkan hang kalau kau taip fuck . Sama saja . So, dari sudut lain kau fikirlah sendiri . Kamonlah .

No comments:

Post a Comment