Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Dec 10, 2010

Pergi beli yang lain , sekarang !

Wah ! Sesedap rasa juga. Berlari sana sini . Kemari itu ini. Mereka kata macam-macam. Seronok bergaya dengan henpon baru ? Cerita sana sini henpon kau hebat. Kau saja ada teknologi tu? Owh kamonlah ! Henpon kau rosak. Tak canggih mana mana pun. Lobang sana sini. Lagi mahu cerita kencang. Apa berita jangan kait pada yang tak tahu apa-apa. Gila mencari pengaruh betul. Nampak sangat loooooooser nya disitu. Ha ! ha ! ha ! hey kamonlah , aku pergi beli henpon sendiri, bercerita sendiri. Tak adalah gila teknologi macam kau. Batak agaknya !

Gila lah ! Apa motif ? Masih tak habis dengan segala macam . Habis henpon kau beli mainan baru. Juga mahu tayang dengan aku. Terkedek-kedek datang rumah aku nak menunjuk kononnya, tapi yang buka pintu itu anak buah aku, mainannya hampir sama macam yang ada kat tangan kau. Itu mainan aku masa aku 5 tahun dulu. 

Kau ni kelakar lah . Buta betul . Yang lain, lagi lah. Aku malas mahu berkata. Nanti kau sakit hati. Kau layan juga kan ? Sedap ? Tapi baguslah kan, aku nampak perubahan baik kau tu. So, apa lagi kau nak tayang dengan aku ? 

No comments:

Post a Comment