Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Dec 23, 2010

Ahad


K***

Ambik berkat namanya, jangan banyak tanya. Lepas ni aku pun nak pakai henpon canggih-canggih macam semua orang kaya pakai tu. Buat aku jeles saja setiap hari. Tak guna betul lah. Tak apa, ada ubi ada batas. Mak aku kata, hari ini hari dia .

Sekejap terdiam, rasa macam seronok, sekejap terdiam lagi, rasa macam sedih. Tapi aku patut seronok pun, bukan semua mampu. Kan ? Tak apa, sila jemput ke majlis itu nanti ya. Tak sabar dah ni nak lompat-lompat gembira. Lepastu bila dah ada henpon canggih tu terus saja masuk gambar dalam fb ke, belog ni pun boleh, dalam masa sesaat.

*itu baru canggih. Setakat 2 minit punya kelajuan, aku dah ada.


No comments:

Post a Comment