Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Nov 13, 2010

Si pembaling batu

pengecut rupanya ! Sudah baling melarikan diri.

Hoi !
Mengata aku kononya aku sempurna,sekurang kurangnya masih menanti si pengecut memberikan bukti.

Kau kata aku saja betul? Kau lari bukan nak kata kau saja yang betul? Mengusik saudara tuduhan berat tu, bukan berdosa namanya? Kau lagi arif kan? Niat di hati bukan mendengki, tapi itulah.kalau kau yang sebenarnya mendengki.itu lah aku yang kau kata.

Menuduh aku itu ini tanpa bukti. Bukan gila namanya? Mahu berkawan mesti berpuakkah? Bodoh dan cetek namanya. Ada aku menjentik kah? Tuduhan mengacau namanya. Hoi, kenapa mesti belari besembunyi. Ayam namanya!

Berkawan biar beribu. Bukan kau saja mesti dengan puak kau. Itu jakun namanya.

Bersihkan lah hati. Jangan menuduh membuta tuli. Nanti malu sendiri. Last2 lari pula tu!!!

Aku tak pernah menggangu dia. Kalau sebaliknya.adalah. Dulu. Kau pun tataw. Aku diam saja. Telef0n berdering dering. Meminta tolong itu ini. Ahha. Aku buat dek je der. Dek je der. Pasal? Positif.profesional. Mahu bukti? Sini aku st0ry. Bukan macam kau si buta tuli. Panas ke der? Padan muke!

No comments:

Post a Comment