Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Jun 19, 2010

Bagi aku : Padan muka kau




Menyampah pula aku. Sakit hati. Aku nak fikir sekejap je. Macam beli baju. Mula-mula cantik kau pakai, dah buruk kau buang. Banyak duit kau tak apa lah kan? Kalau kau hutang pun dengan tuan punya kedai itu sahaja . Orang lain bukan tahu pun. Kau sorok la baju lama kau tu . kau pakai baju baru kau tu.

Kau hanya nampak cantik. Yang bagi kau selesa, yang bagi kau seronok bahagia , yang mengalah dengan kau dalam apa jua keadaan. Kau tak fikir kan. Aku sakit hati dengan orang macam kau , pentingkan diri. Banyak gadis sana sini

Suka-suka buat hati orang macam sampah. Kau tunggu tiba masa kau jadi sampah. Ha ! ha! ha ! Aku yakin dengan itu. Kau cari balik ketenangan kau ni, itu pun kalau kau jumpa.

No comments:

Post a Comment