Hey awak, sila follow ye, saya follow balik! Tengs .

Jun 10, 2010

Aku tak kesah pun

Gembira je aku main belon . Memang aku tak kesah pun

Aku tak tahu ape yang ade kat hati kau tu . Kenapa kau nak bercerita lebih ? Kau nak sebut ape semua bagai kenapa? Kau tahu kau diam sudah la. Aku pun tau tapi aku tak lah sekepoh engkau. Tak perlu nak berperangai mengada-adakan cerita.

Jangan nak terlalu ribut bila bercakap. Aku tak kisah kau nak cakap macam mana pun lah sebenarnya. Kau minum coke aku minum air masak. Kau makan ayam aku makan fishball. Kau pakai kasut mungkin ratusan harganya tapi aku pakai selipar jepun je. Aku peduli ape semua tu ? Tapi aku ada budi bahasa yang kau tak penah ada pun . Kau bongkak kau riak. Kau bodoh jugak sebenarnya.

Eh ! coke ke ayam ke . Habis masuk perut juga. Kasut kau pun lama-lama masuk dalam tong sampah . Budi bahasa? Kau fikirlah !!!

No comments:

Post a Comment